آشنائی با نحوه تولید لباس بیمارستانی با بهترین کیفیت

پرسنل راحت و خوشحال بهترین مراقبت را از بیماران انجام خواهند داد. داشتن ظاهری حرفه‌ای سبب می‌شود با آسایش مراقبت‌های پزشکی خود را انجام دهید. البسه بیمارستانی برای پرسنل و کادر اتاق عمل و نیز بیماران تولید می‌شود. حمل و نقل آسان، قیمت ارزان و قابلیت تا شدن و شستشوی مداوم این البسه همواره از جمله مولفه‌هایی است که در خرید آن اثرگذار است. البسه بیمارستانی عمدتا از پارچه فلامنت، فلامنت پنبه، پارچه اس ام اس و پارچه اسپان باند تهیه می‌شود.

 شلوار و اسکراب طبی کیاپوش، راحت‌ترین و حرفه‌ای‌ترین راه حل را برای پرسنل پرستار پر مشغله ارائه می‌دهند. کمک به بیمار در مسیر بهبودی آنها می‌تواند یک کار سخت جسمی باشد. اطمینان از لباس فرم مناسب برای این شغل یکی از تخصص‌های ماست. کیاپوش تولید لباس بیمارستانی با بهترین کیفیت سفارشی از جمله لباس‌های جراحی، لباس اتاق عمل، لباس فرم بیمارستانی زنانه و لباس فرم بیمارستانی مردانه است و فرایندهای تولید شامل طراحی، برش، ساخت، خیاطی، بسته بندی، درجه بندی اندازه، عقد قرارداد و برندسازی تجاری را در اسرع وقت انجام می‌دهد.

آشنائی با نحوه تولید لباس بیمارستانی با بهترین کیفیت ست اتاق عمل زنانه kp90225
آشنائی با نحوه تولید لباس بیمارستانی با بهترین کیفیت ست اتاق عمل زنانه kp90225

تولید لباس بیمارستانی و قیمت ارزان

البسه بیمارستانی به صورت یک بار مصرف و چندبار مصرف تولید می‌شوند تا افراد بسته به نیازشان نسبت به تهیه آن اقدام نمایند. رنگ البسه بیمارستانی برای پرسنل بیمارستانی ازجمله پزشکان و پرستاران معمولا، آبی، سبز، آبی آسمانی و خاکستری در مدل‌های مختلف و متنوع تولید می‌شود. همچنین بیماران معمولا رنگ آبی و صورتی این البسه را بر تن می‌نمایند. عمدتا گان‌های یک بار مصرف به صورت بی بافت به بازار عرضه می‌شوند و گان‌هایی که به شکل چند بار مصرف هستند از جنس‌های پنبه، ویسکوز مخلوط و پلی استر است. هنگام گزینش هر دو نوع گان باید توجه زیادی به نوع نیاز بیمارستانی داشت و به فاکتور‌هایی همچون:

  1.  سهل استفاده بودن
  2.  برخوردار از قابلیت تنفس
  3.  هزینه
بیشتر بخوانید
عینک پلاریزه و ویژگی‌های آن چیست؟

این البسه دقت کنید. تولید لباس بیمارستانی با بهترین کیفیت معمولا توسط کارخانجات و کارگاه‌های خاص این کار انجام می شود. شرکت کیاپوش مفتخر است که در این عرصه فعال است و با برخورداری از کادری مجرب، مسلط به دانش روز و آموزش دیده درصدد رفع بخشی از نیازهای دانشجویان رشته پزشکی، پرستاران، پزشکان و بیماران می‌کوشد تا سهمی در تولید لباس بیمارستانی با بهترین کیفیت داشته باشد.

تولید لباس بیمارستانی استریل

توجه به رعایت کردن مسائل محیط زیستی و نیز برخورداری از قابلیت حفاظتی البسه بیمارستانی در برابر عوامل آلوده از جمله نکاتی است که همکاران ما در تولید لباس بیمارستانی با بهترین کیفیت بدان توجه دارند. شرکت کیاپوش می کوشد جهت راحتی استفاده کاربران این محصول، البسه بیمارستانی را از برترین مواد مانند الیاف طبیعی تولید کند به شکلی که چند باره استریل شود و دارای دوختی مستحکم باشد. در این راستا از نخ با کیفیت جهت دوخت این البسه استفاده می کند تا در شستشوهای مکرر نیز دچار آسیب نگردد. جهت کسب اطلاعات جامع در حوزه البسه بیمارستانی می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و به منظور مشاهده نمونه کارها کاتالوگ محصولات ما را در سایت در قسمت البسه بیمارستانی ملاحظه بفرمایید. کیاپوش امکان خرید غیرحضوری (اینترنتی) این البسه را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده است. در خریدهای عمده در ایام های خاص به خریداران تخفیف خوبی ارائه می شود. بر این اساس می‌توانید با ورود به بخش البسه بیمارستانی با انواع پارچه های البسه بیمارستانی آشنا شوید و از همکاران ما در این خصوص مشاوره‌های تخصصی دریافت کرده و سپس بهترین نوع البسه را بسته به نیاز خود سفارش دهید.

بیشتر بخوانید
در دنیا و ایران کدام مشاغل خطرناک ترین اند؟

کیاپوش فعال در عرصه تولید لباس بیمارستانی با بهترین کیفیت

تولید لباس بیمارستانی با بهترین کیفیت هدف ماست. ما در کیاپوش طیف گسترده‌ای از لباس بیمارستان و پزشکی را تولید می‌کنیم. پوشاک بیمارستان در اندازه‌های مختلف و بر اساس نیازهای فردی تولید می‌شود، و در الگوهای مختلف موجود است. پوشاک بیمارستان برای پزشکان، پرستاران و بیماران نیز توسط ما تولید می‌شود و شامل پیش‌بند، بلوز طبی، بلوز و شلوار بیمار، ملحفه، کلاه، روکش بالش، روکش کفش، ماسک صورت و غیره می‌باشد. به منظور اطمینان از دوام و مقاومت در برابر سایش، از پارچه‌ها و مواد اولیه با کیفیت برتر استفاده می‌کنیم. ما انواع مختلفی از لباس‌های بیمارستانی، یونیفرم‌های بیمار، زنانه و مردانه، لباس جراحی را داریم. این لباس‌ها دارای بریدگی‌های عمیق گردن و پشت است که دسترسی آسان به بالاتنه بیمار را با کل پوشش اندام تحتانی بیمار برای پزشکان فراهم می‌کند.