تبلیغات چیست؟

موضوع بحث ما در این متن آشنایی با لباس تبلیغاتی و ویژگی های آن می باشد. قبل از شروع درباره ی این بحث با شما درباره ی تبلیغات و دلیل استفاده ی آن صحبت خواهیم کرد.

شروع هر کسب و کاری بدون توجه به جذب مخاطب و تبلیغات درست محکوم به شکست می باشد. اقتصاد دانان معروف معتقد هستند که میزان اعظم سرمایه ی خود را برای هرکاری باید برای تبلیغات مصرف کنید.

تبلیغات به شیوه های مختلفی انجام می شود که در یک دسته بندی کلی می توان به دسته های زیر تقسیم شود :

  • تبلیغات چاپی : این نوع تبلیغات یکی از خاص ترین و در عین حال قدیمی ترین نوع تبلیغات می باشد که بازده ی زیادی داشته و بسیاری از افراد را مشتاق و دعوت به خرید از یک برند کرده است. لباس تبلیغاتی از این دسته از تبلیغات می باشد.
  • تبلیغات عمومی و چریکی : یکی از انواع تبلیغات می باشد که در مکان های پر بازدید و پر تردد انجام می شود مانند تبلیغات بنری و محیطی و از این قبیل.
  • تبلیغات آنلاین و موبایلی : این نوع تبلیغات به دلیل پیشرفت تکنولوژی و میزان درصد بالایی از افراد که از گوشی تلفن همراه استفاده می کنند، بسیار قابل توجه ی شرکت ها و برند ها قرار گرفته است.
تولید لباس های تبلیغاتی کیاپوش
تولید لباس های تبلیغاتی کیاپوش

لباس تبلیغاتی

فرض کنید لوگوی برند شما روی یک تی شرت یا لباس و از این قبیل حک شده باشد و آن را به عنوان یک هدیه یا معرفی شرکت خود به افراد و مخاطب خود بدهید، این امر از شرکت شما یک دید بسیار زیبا می سازد و از طرفی ماندگاری این نوع تبلیغ باعث یادآوری چندین باره ی برند شما می شود.

بیشتر بخوانید
انواع رنگ‌بندی کلاه ایمنی چه معنی دارد

استفاده از روش نوین تبلیغات به شما برای تبلیغ کمک خواهد کرد در روش چاپی شما می توانید از محصولات مختلفی مانند :

  1. ماگ و لیوان
  2. تی شرت
  3. تیشرت کار
  4. لباس کار
  5. البسته رستورانی
  6. البسه بیمارستانی
  7. دسته کلید
  8. کیسه دستی
  9. کیف پول
  10. خودکار
  11. کلاه
  12. شال
  13. دفترچه یادداشت
  14. دستمال کاغذی

و مواردی از این قبیل استفاده کنید.

لباس تبلیغاتی به طور خلاصه یعنی شما برند خود یا شرکتتان را با یک لباس به مردم معرفی می کنید این لباس کاربرد های متفاوتی مانند:

استفاده در رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای و… به عنوان لباس فرم.

استفاده در آموزشگاه های موسیقی یا مواردی از این قبیل.

استفاده برای معرفی کمپانی و پخش کردن آن میان مخاطب هدف خود.

برای انجام این کار به نکات زیر دقت کنید :

  • یک لیبل تبلیغاتی برای چاپ روی لباس تبلیغاتی خود یا محصولات دیگر طراحی کنید، این لیبل باید خاص و ویژه و نمایش دهنده ی برند و شرکت شما باشد.
  • مخاطب خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن ها محصول خود را انتخاب کنید.
  • به کیفیت دقت کنید، گمان نکنید هزینه ای که برای تبلیغ می دهید هدر می رود شما نمایش دادن برای برند خود خرج کرده اید.
  • پس از دریافت محصولات یا لباس های تبلیغاتی آن ها را در مکانی به عرضه بگذارید که بدانید قسمت زیادی از مخاطب هدف شما را در برخواهد گرفت.

پس از آشنایی مختصر با انواع تبلیغات چاپی در این جا درباره ی ویژگی لباس تبلیغاتی مناسب و مزایا و معایب آن به شما صحبت خواهیم کرد.

ویژگی لباس تبلیغاتی مناسب

  • جنس این البسه بسیار مهم می باشد، هرچند در هنگام تبلیغ کردن قطعا یک شرکت به فکر هزینه نیز می باشد اما باید توجه داشته باشد که این تبلیغ به معنای نمایش جایگاه شرکت آن هاست و باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.
  • طراحی برند و لوگوی شما بسیار مهم است. این طراحی نه باید زیاد شلوغ باشد و نه اندازه ای باشد که دیده نشود. برند شما عموما روی قسمت وسط در جلوی لباس یا پشت لباس چاپ می شود.
  • بسیاری از شرکت ها یا کمپانی ها قسمت از طرح را حالت گلدوزی شده انجام می دهند تا دید قشنگ تری داشته باشد.
  • اگر لباس تبلیغاتی را به عنوان فرم و برای استفاده در مکان شرکت خود می خواهید باید از فرم های اداری و مدل هایی که به چشم رسمی تر می آیند استفاده کنید. اما اگر برای پخش و توزیع لباس تبلیغاتی در رویداد ها و نمایشگاه های تجاری می خواهید بهتر از لباس های کژوال و راحت مانند تی شرت برای چاپ استفاده کنید.
  • رنگ لباس را به گونه ای انتخاب کنید که طرح شما میان آن به خوبی دیده شود.
بیشتر بخوانید
راهنمایی هایی درباره لباس کار ضد آب

مزایای لباس تبلیغاتی

  • چشم گیر بودن : لباس و پیراهن یکی از قابل دیدترین اجزای پوشش هر شخصی می باشد، شما با تبلیغات به این شیوه برند خود را بیشتر به عرضه خواهید گذاشت.
  • محبوب و پر طرفدار : تبلیغات چاپی که دارای محصولاتی می باشند که مردم می توانند از آن استفاده کنند عموما بیشتر بین آن ها محبوب هستند و توجه بیشتری نسبت به آن ها دارند.
  • ماندگاری و طول عمر : تبلیغات به این شیوه مانند یک هدیه به مردم یا مشتریان شما می باشد، هر شخصی دوست دارد هدیه ای بدهد که ماندگار باشد و طول عمری زیادی داشته باشد، لباس تبلیغاتی دارای ماندگاری زیادی می باشد. این روش به جای دادن تراکت هایی که بسیاری از مردم به آن دقت نمی کنند بسیار به صرفه تر می باشد.
  • استفاده ی این نوع لباس برای همه کارمندان شما یک دید زیبا و برازنده به شرکت شما می دهد و برندی خاص و یونیک به شما خواهد داد. برای نمایش و معرفی در رویداد ها و نمایشگاه ها نیز دیدن تیم شما با یک پوشش بسیار جذاب می باشد.
  • در میان محصولات چاپی مورد نظر عموما مواردی که مربوط به پوشش است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است مانند : کلاه، تی شرت، شال و … و در این میان تی شرت محبوب تر می باشد، که دلیل
    آن قیمت مناسب و راحتی چاپ بر روی آن و در نهایت علاقه ی بیشتر مشتریان به تی شرت می باشد.
  • لباس های کار تبلیغاتی نیز یکی از مواردی است که برای کار های خدماتی و تعمیراتی استفاده می شود و دید بسیار خوبی به مشتری می دهد.
بیشتر بخوانید
پارچه ترگال
مزایای لباس تبلیغاتی
مزایای لباس تبلیغاتی

در مورد معایب لباس های تبلیغاتی باید گفت :

  • قیمت آن ها نسبت به تبلیغات کاغذی مقداری بالاتر می باشد.
  • شما در بعضی مواقع مجبور به چاپ تعداد زیادی از این محصول می باشید. ( که البته بسیاری از تولید کننده ها تعداد محدود را برای شما چاپ خواهند زد)

در انتها باید گفت که تبلیغات چاپی محصولات گوناگونی دارند که شما می توانید دست به انتخاب آن ها بزنید و با انتخاب هر مورد بدون شک به برند خود یک محصول یونیک هدیه داده اید. برای سفارش آنلاین و با کیفیت در این باره می توانید به سایت کیاپوش سر بزنید، این سایت علاوه بر اطمینان کیفیت ، لباس هایی راحت و زیبا برای شرکت شما طراحی می کند و به شما تحویل می دهد.