تولید لباس کار تبلیغاتی به صورت عمده با لوگوی دلخواه شما
شما می توانید با سفارش لباس کارهای تبلیغاتی در کیاپوش ، محصول خود را طراحی کنید ، در نتیجه شما محصولی با ویژگی ها طراحی، ظاهری و حتی جنس دلخواه خود خواهید بود. متن ، لوگو و طرح دلخواه شما بر روی لباس دوخته و یا چاپ می شود.

اما چرا کیاپوش را انتخاب کنید ؟

ما در تولیدی کیاپوش از خیاطان حرفه ای بهره می بریم ، که باعث می شوند ، راندمان کاری بالا دارند در نتیجه در اسرع وقت محصول شما آماده می شود. ، به علاوه کیفیت محصولات را فدای سرعت و قیمت آن نخواهیم کرد، و اما نکته ی مهم تر قیمت های مناسب ما در کیاپوش است. البته با توجه به نوع محصول قیمت ها متفاوت است ولی همواره بهترین قیمت هر محصول را در اختیار شما قرار می دهیم. نمونه کارهای قبلی ما را می توانید در پایین صفحه مشاهده نمایید

فرایند سفارش لباس کار تبلیغاتی :

روش اول :

۱-جهت سفارش لباس کار تبلیغاتی شما میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن تماس دفتر : ۰۳۱۵۷۴۸۹۲۳۴  موبایل:  ۰۹۱۲۷۰۷۲۵۱۷

روش دوم :

با تکمیل و ارسال فرم زیر مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل می کنند.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

کاربردهای لباس های تبلیغاتی چیست؟

اهداء و ارائه‌ی لباس‌کار تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار نوپای‌جدید

اگر کسب‌و کار جدیدی را آغاز میکنید , واجب است که دیده شوید . یک کمپانی با هزینه کردن برای خرید جامه کار تبلیغاتی ارزان که مقرون به صرفه باشند راهی خوب و آسوده هست که مارک‌وبرند خویش را تبلیغ کرده و با جذب مشتریان تازه بتوان بازخورد آن هزینه را اخذ کرد .به علاوه با خرید پوشاک تبلیغاتی نه صرفا مشتریان جدیدی جذب میکنید بلکه سبب میگردد که اشخاص (مشتریان) ترغیب شوند برای یک‌بار نیز که شده محصولات تولیدی شما‌را آزمایش نمایند .

در صورتی‌که تبلیغاتی که برای برند خود میخواهید انجام دهید دربرگیرنده تی شرت تبلیغاتتی , لباس کار تبلییغاتی , روپوش‌های تبلیغاتی , کلاه‌های تبلیغاتی و سایر باشد سبب دیده شدن برندتان به صورت مکرر شده و منجر میگردد که برند شما مدام در ذهن‌های باقی بماند که با خرید لباس‌کار تبلیغاتی ارزان شایسته ترین بازخورد را بگیرید.

اهداء و توصیه جامه کار تبلیغاتی هنگام خرید

می بایستی از مشتری خویش به روشی برای مثال اهداء جامه کار تبلیغاتی به خاطر خرید و ملازمت شما تشکر فرمائید . کادو را همگی دوست‌دارند و مشتری با وجود این‌که هزینه‌کرده و از شما خرید کرده از اخذ پوشاک تبلیغاتی از شما سپاس می‌نماید . اهداء جامه کار تبلیغاتی سبب ساز میگردد که مشتریان مجدد در آتی از شما خرید‌نمایند . همینطوری که در شرایطی که مشتریان پوشاک تبلیغاتی شمارا در مکان‌های همگانی استفاده‌‌می‌نمایند منجر ارتقاء درایت از برندتان خواهد شد .

اهداء و توصیه جامه کار تبلیغاتی در مناسبت های ویژه

هر کسی رغبت دارد که مورد دقت و عشق و علاقه قرار گرفته شود به ویژه در روز ها و مناسبت‌های یگانه . با اهداء لباس کار تبلیغاتی به مشتریان فعلی احساس می‌نمایند که به آنها اعتنا می کنید و برای شما اساسی می‌باشند . اهداء پوشاک تبلیغاتی مخصوصا طی روز ولادت آن ها سبب میگردد مجددا از شما خرید نمایند . و بخاطر داشته باشید که گسترش رابطه شخصی با مشتری سبب میشود که نسبت به کسب و کار و جنس شما دارای مسئولیت بمانند .

اهداء و توصیه جامه کار تبلیغاتی وقتی که رقابت بالاست

وقتی که رقابت در حوزه شما داغ شود نیاز است که در کسب و کارتان از همگی رقبا پیشی بگیرید . این فرمان قادر است با اهداء خرقه کار تبلیغاتی به مخاطبان انگیزه و جلب اعتماد و رضایت آنها کسب شود . شما بایستی به مشتری یه ارزشی ارائه دهید که در بین رقبا شمارا به آن ها ترجیح دهد . اهداء پوشاک تبلیغاتی تحت عنوان انگیزه‌ای برای مراقبت مشتری و حک شدن برندتان در ذهن‌ها فعالیت می نماید . دانایی مشتری از متاع و مارک شما با اهمیت است و در‌صورتی‌که آن ها چیزی برای مثال خرقه کار تبلیغاتی را به صورت اخذ نمایند مسلما از در میان تمامی رقبا شما‌را تعیین خواهند کرد . مدام شم عالی به مشتریان تان بدهید طوری که احساس نمایند خیلی نزد شما باارزش می باشند در‌این‌صورت مدام به تیم شما با مسئولیت خواهند ماند .

اهداء و توصیه جامه کار تبلیغاتی در نمایشگاه‌های تجاری

نمایشگاه‌های تجاری راهی خوب برای تبلیغ مارک و محصولتان به شمار می رود بدین ترتیب اهداء جامه کار تبلیغاتی در نمایشگاه‌های تجاری خیلی عالی و مؤثر است . شما میتوانید با اهداء خرقه کار تبلیغاتی اشخاص را به غرفه خویش دعوت کرده و از این زمان استعمال کرده در امر کسب و کار خویش درایت از مارک خویش را ارتقا دهید .

برای خرید لباس کار تبلیغاتی ، سفارش لباس کار تبلیغاتی و اطلاع از قیمت لباس کار تبلیغاتی با کارشناسان شرکت کیاپوش در تماس باشید.