تولیدی تیشرت, تیشرت آرام, بهترین پارچه تیشرت مردانه, تیشرت ,memos تولیدی تیشرت پسرانه, پارچه طرح دار ,برای تیشرت, تولیدیهای تیشرت تهران, خرید تیشرت کار

گاهی اوقات پیش می آید که گرفتن ساده ترین تصمیمات، بسیار سخت میشود! زمانی که میخواهید برای کارمندان خود تیشرت تهیه کنید و لوگوی شرکت را روی آن چاپ کنید، با چندین گزینه در مورد جنس پارچه، مدل و یقه روبرو میشوید. تیشرت همیشه یکی از یونیفرم های ثابت شرکت ها بوده و هیچوقت هم از دور خارج نخواهد شد. تنوع مدل و ساده بودن این یونیفرم آن را به یکی از لباس کارهای همیشگی تبدیل کرده است. زمانی که شما جزئیات را تغییر میدهید، مثلا قد آستین را کوتاه یا بلند میکنید، رنگ را عوض میکنید و یا چاپ و گلدوزی خاصی روی تیشرت میزنید، مدل آن کاملا عوض میشود و نظر اکثریت را به خود جلب میکند. بنابرین تیشرت مناسب پرسنل اهمیت ویژه ای دارد.

انواع یقه ی تیشرت:

انواع مدل یقه، مناسب شرایط و استایل های خاصی هستند، برای مثال میتوان گفت یقه ی گرد تقریبا با سلیقه ی همه همخوانی دارد. تیشرت های یقه هفت کمی خودمانی تر و البته باکلاس تر هستند و هر دو مردان و زنان میتوانند تیشرت یقه هفت بپوشند.

تیشرت های یقه ایستاده در حین راحتی، ظاهری زیبا دارند. میتوان از این مدل به عنوان لباس رسمی در محیط های حرفه ای هم استفاده کرد.

نمای یک تیشرت به مناسب بودن سایز آن با فردی که آن را پوشیده، بستگی دارد. به خاطر داشته باشید که برخی مدل ها باید جذب باشند و برخی دیگر آزاد، و تیشرت های ما بین این دو مناسب همه ی هیکل ها نیستند.

به کسی که قرار است این لباس را بپوشد فکر کنید، اگر میخواهید هر دو خانم ها و آقایان این لباس را بپوشند، باید هر دو سایزهای زنانه و سایزهای معمولی را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید
در دنیا و ایران کدام مشاغل خطرناک ترین اند؟

جنس پارچه:

زمانی که حرف از جنس پارچه ی تیشرت به میان می آید، باید بدانید که اغلب آنها از جنس توری پلی استر، پلی استر، ترکیب پنبه و یا ۱۰۰ درصد پنبه ی خالص تولید میشوند. هر کدام از این پارچه ها مزایا و معایب خودشان را دارند. بیشتر مردم فکر میکنند پنبه به خاطر نرمی، طبیعی بودن و راحت بودن، بهترین گزینه است. این جنس برای افرادی که به مواد مصنوعی آلرژی دارند و یا پارچه هایی با قدرت جذب پایین را نمیپسندند، عالی است.

پلی استر هم نرم، سبک و راحت است و هوا از آن به خوبی عبور میکند. این جنس آب نمیرود و چروک نمیشود اما کمی براق است و برای مصارف ورزشی مناسب تر است. لباس های ورزشی باید سبک و انعطاف پذیر باشند و از تعریق جلوگیری کنند.

یکی دیگر از پارچه هایی که به تازگی محبوب شده، ترکیبی از پلی استر، پنبه و ابریشم مصنوعی است. این ترکیب بسیار نرم و انعطاف پذیر است.

برندهای مشهور:

این نوع لباس ها بسیار محبوب هستند و سخت میتوان کسی را پیدا کرد که ادعا کند از تیشرت پوشیدن خوشش نمی آید. با این وجود بسیاری از جزئیات شخصی و سلیقه ای هستند. برخی برندهای تولید کننده از دیگر برندها محبوب تر هستند اما نمیتوان گفت همه ی برندها مناسب همه ی افراد هستند.

برند ما، پوشاک کیاپوش، انواع تیشرت در رنگ های مختلف را برای شما آماده کرده و امیدوار است که شما بتوانید تیشرت  پرسنل مورد نظر خود را از میان آنها انتخاب کنید. به وبسایت ما سر بزنید و مدل مناسب خود را بر اساس جنسیت، جنس پارچه، رنگ و سایز، پیدا کنید.

بیشتر بخوانید
خرید لباس کار: نکاتی مهم برای مجهز شدن

اگر میخواهید لباس ساده ای بخرید که روی آن عبارتی چاپ کنید و به مشتریان، طرفداران و یا اعضای گروه خودتان بدهید، برند آن خیلی هم اهمیت ندارد. تیشرت های ساده در قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند و اینجاست که باید به کارکرد آن و انعطاف پذیری آن توجه کنید. پس به برند دقت نکنید و تلاش کنید تا تیشرت جذابی که نظر همگان را جلب کند، تهیه کنید.

شما می توانید تیشرت های مناسب پرسنل خود را از کیاپوش نیز تهیه کنید، کافیست با ما تماس بگیرید.