مجموعه تولید لباس کار با قیمت عمده 

لباس کار به البسه‌ای گفته می‌شود که به منظور انجام دادن کارها افراد بر تَن می‌کنند. اهمیت لباس مناسب کار را نمی‌توان نادیده گرفت. در واقع، بسیاری از ارگان ها بر روی لباس کار کارمندان خود سرمایه گذاری می‌کنند. و معتقدند فراهم کردن لباس کار مناسب جهت بهبود بهره‌وری افراد در محل کار و مهم‌تر از آن، سبب ایجاد فضای کاری امن‌تری خواهد شد. باید خاطر نشان ساخت که کلیه لباس‌های کار به صورت یکسان ایجاد نمی‌شوند. گرچه بعضی افراد تمایل دارند لباس کار راحتی پیدا کنند که در زمانی که آن را بر تن می‌کنند

احساس راحتی به آنها دست دهد، این در حالی است که مواردی هست که افراد به پوشیدن لباس ایمنی علاقه‌مندند، به طور ویژه در مشاغلی که پُر خطرند. مانند افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعال‌اند، ایمنی از راحتی لباس کار دارای اهمیت بیشتری است. در حقیقت لباس کار برخی مواقع با حفظ جان افراد رابطه مستقیمی دارد. از جمله لباس‌های ایمنی، لباس با دید بالا (شبرنگ) است که اغلب به صورت تی شرت، کت، روپوش و حتی کلاه در این شرکت تولید می‌شود. که برای افرادی که در محیط‌های تاریک یا شب هنگام کار می‌کنند می تواند مناسب باشد. همچنین لباس‌های کارگری تولیدی این شرکت که عمدتا ضد حریق و ضد اسید هستند با برترین فناوری‌های روز تولید می‌گردند. که به لباس‌های روتختی معروفند و به عنوان کت و شلوار یک تکه با هدف جلوگیری از آلودگی و ریختن مواد خطرناک بر روی بدن مورد استفاده‌اند.

شرکت کیاپوش مفتخر است تا با تولید لباس کار با قیمت عمده در خدمت کلیه مشاغل با هر نوع سفارشی سازی در زمینه لباس کار می‌باشد. این شرکت در زمینه تولید انواع لباس کارهای دو تیکه، یکسره، دوبنده، مهندسی، حراست، نگهبانی، اداری، ارزان، سبک، ضد آب ومناسب آب و هوای مرطوب  و حتی مانتو های اداری و البسه کار مناسب بانوان ، تولید لباس فرم هتل ها ، لباس فرم رستورانی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید
اهمیت استفاده از لباس کار

شرکت کیاپوش در زمینه تولید لباس‌های کار اداری، تولیدی، بیمارستانی و روپوش، آشپزی، صنعتی، هنری و تبلیغاتی فعالیت دارد.

تولید لباسکار عمده و کیفیت عالی

شرکت کیاپوش در زمینه تولید لباس‌های کار اداری، تولیدی، بیمارستانی و روپوش، آشپزی، صنعتی، هنری و تبلیغاتی فعالیت دارد. معمولا متداول‌ترین لباس کار برای افرادی که از  لباس معمولی کار استفاده می‌کنند، پیراهن‌های کار است. برای مردان، متداول‌ترین نوع این البسه، پیراهن‌های یقه‌دار است که تعادل کاملی بین راحتی و رسمی بودن لباس کار ارائه می‌دهد.

تهیه لباس کار ضد آتش نیز در این شرکت انجام می‌شود. هنگام جستجوی لباس ضد حریق، مهم است که حتما عملکرد و مشخصات فنی آن لباس را مد نظر قرار دهید. تا به شما در زمینه سطح حفاظتی لباس کار اطلاعاتی به شما دهد. همچنین اگر در فضای باز کار می‌کنید، انتخاب لباس مناسب کار برای محافظت از هوای مرطوب بسیار حیاتی است. اگر لباس‌هایی می‌پوشید که می‌تواند به راحتی خیس شود. راحتی شما تأثیر منفی اجتناب ناپذیری بر بهره وری شما خواهد داشت. و راحتی افراد را نیز هنگام انجام کار از بین می برد.

تولید لباس کار با قیمت عمده در شرکت کیاپوش با توجه به جنس پارچه به کار رفته در دوخت این نوع البسه، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و کیفیت، بسته به نیاز شرکت یا صاحب کالا متفاوت است. با ارائه سفارش به تعداد بالا می توانید از تخفیفات مربوط به قیمت عمده برخوردار شوید. جهت ملاحظه قیمت‌های عمده می‌توانید به بخش فروش عمده سایت این شرکت مراجعه نمایید.

. این شرکت در زمینه تولید انواع لباس کارهای دو تیکه، یکسره، دوبنده، مهندسی، حراست، نگهبانی، اداری، تبلیغاتی، آشپزی، کارگری، کارمندی، ارزان، سبک، ضد آب و مناسب آب و هوای مرطوب فعالیت دارد.

تولید لباس کار با قیمت عمده و کیفیت عالی

شکل۲٫ تولید لباس کار با قیمت عمده و کیفیت عالی

تولید لباسکار عمده و ارزان

در تولید عمده البسه کار در این شرکت از بهترین نوع دوخت روز استفاده می‌شود و انتخاب رنگ، نوع پارچه و سایز و مدل برعهده سفارش‌دهنده خواهد بود. همواره استحکام و قابلیت شستشو برای مشتریان در مبحث تولید عمده مهم بوده است. این دو مولفه در تولید لباس کار با قیمت عمده در این شرکت همواره رعایت می‌شود.  استفاده از انواع پارچه های مرغوب و با کیفیت، راحت و با دوام بالا که از قابلیت شستشوی مداوم برخوردار باشد همواره در دستور کار شرکت کیاپوش قرار داشته است.

بیشتر بخوانید
کدام مدل تیشرت مناسب پرسنل شرکت شماست؟

رعایت استانداردهای لازم در تولید البسه کار از ضروریاتی است که در این شرکت به آن توجهی خاص داشته‌ایم.

قطعا افزون بر قیمت مناسب و ارزان، کیفیت ارائه کار برای ما بسیار حائز اهمیت است. کلیه اجناس تولیدی عمده این شرکت دارای گارانتی بوده و می‌تواند شامل لوگوی تخصصی شرکت شما باشد. هدف کسب رضایت شماست. شرکت کیاپوش آماده عقد قرارداد با کلیه فروشگاه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های خصوصی، دولتی و نیز کارخانجات‌ها در کلیه شهر‌ها و تهران می‌باشد. فروش عمده البسه کار در ایام خاص از سوی این شرکت دارای تخفیف نیز هست. که جهت برخورداری از زمان ارائه این تخفیفات، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تولید لباس کار با قیمت عمده

شکل۳٫ تولید لباس کار با قیمت عمده و ارزان

تولید لباسکار با قیمت عمده و کیفیت بی نظیر

شرکت کیاپوش از جمله تخصصی‌ترین مراکز تولید لباس کار با قیمت عمده به شمار می‌رود. سابقه و تجربه این شرکت در زمینه تولید انواع البسه کار  با کیفیت کم نظیر نشان‌دهنده این امر است. از این رو این شرکت مفتخر است تا هر نوع لباس کار مد نظر شما سفارش دهنده محترم را در تیراژ بالا با بسته بندی شیک، ضمن رعایت کلیه اصول ایمنی و استانداردهای مربوطه با دوخت های بسیار محکم و مقاوم، طراحی زیبا، استفاده از بهترین نوع پارچه و قیمتی باورنکردنی در کمترین زمان ممکن ارائه نماید.

لباس کار با قیمت عمده در شرکت کیاپوش

شکل۴٫ تولید لباس کار با قیمت عمده و کیفیت بی نظیر

تولید لباسکار عمده و مناسب

اگر به دنبال پیراهن‌های کار و انواع دیگر لباس های ایمنی هستید، دیگر لازم نیست که بیشتر جستجو کنید. به کیاپوش مراجعه کنید و مطمئناً از دیدن انتخاب گسترده‌ای از لباس کار خوشحال خواهید شد. در طول سال‌ها، ما یکی از معتبرترین نام‌های مشتریان خود در ایران بوده‌ایم، و شهرتی داریم که رقابت سایرین را با ما سخت کرده است. شرکت کیاپوش گزینه‌های زیادی برای لباس کار دارد. از وب سایت ما دیدن کنید و مطمئناً از دیدن گزینه‌های مختلف لباس مناسب برای مشاغل مختلف لذت ببرید. اگر قصد تهیه لباس کار بسته به نوع مشاغلی که در آن زمینه فعال هستید. را دارید می توانید جهت استعلام قیمت وارد قسمت فروش عمده سایت ما شوید. قیمت عمده البسه کار به طرحی که روی لباس پیاده سازی شده، نوع پارچه، تعداد مورد تقاضا، مدت زمان مدنظر جهت تحویل البسه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید
5 مزیت غیر متداول لباس فرم ها که ممکن است از آنها بی خبر باشید!

بنابراین جهت تهیه انواع لباس کار به صورت عمده با قیمت مناسب می‌توانید. با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل نمایید و از تخفیف‌های خاص ما در این زمینه برخوردار شوید. لباس کار انتخابی شما نمایش دهنده طرز فکر سازمانی و برند شماست. با انتخاب صحیح یک لباس کار مناسب و زیبا می توانید به بخش مهمی از اهداف سازمانی‌تان نیز دست یابید. طعم شیرین کیفیت بالا و قیمت مناسب را با خرید انواع مختلف لباس کار از سایت ما امتحان کنید. کیاپوش با اشراف به برترین و جدیدترین دانش روز دنیا، آشنا با فناوری های نوین روز  و دسترسی به مجهزترین  ابزارآلات و برخورداری از کادری با تجربه و متخصص جهت ارائه خدمات با کیفیت در حوزه تولید لباس کار با قیمت عمده در خدمت شماست.

شما به راحتی با مشاهده کالای مدنظرتان در سایت ما می‌توانید طیف گسترده ‌ی از لباس‌های کار ما را مرور کنید. در اینجا بهترین لباس‌های کار را مشاهده می‌کنید، از شلوار گرفته تا تی شرت. حتی می‌توانید آرم خود را روی برخی از لباس‌های کار چاپ یا گلدوزی کنید، فقط جزئیات بیشتر را از ما بخواهید. از وب سایت ابتکاری ما برای یافتن لباس‌های کار متناسب با نیازهای خود استفاده کنید. ما برای هر دو جنس زن و مرد ایده‌های خلاقانه در طراحی لباس کار داریم و بسته به نیاز شما خدمات ارائه می‌نماییم.