پوشاک تبلیغاتی: راز امید بخش موفقیت؟

  1. خانه
  2. مقالات لباس تبلیغاتی
  3. پوشاک تبلیغاتی: راز امید بخش موفقیت؟
پوشاک تبلیغاتی: راز امید بخش موفقیت؟

» پوشاک تبلیغاتی: راز امید بخش موفقیت؟

 هنگامی که نوبت به راه اندازی یک کسب و کار موفق می رسد، ارائه به روز ترین محصول یا خدمات ضروری تنها نیمی از نبرد است. از این گذشته، داشتن شگفت انگیز ترین و متحول کننده ترین محصول، اگر هیچ کسی در مورد آن نشنیده باشد، هیچ فایده‌ای ندارد! جدا از آنکه کسب و کارتان چه اندازه ای دارد، بخش مهمی از تکنیک شما برای موفقیت باید به بازاریابی اختصاص یابد که روش های مختلفی نیز برای رسیدن به این هدف در اختیار می باشد؛ غالب شرکت ها پویش های تبلیغاتی راه اندازی می کنند، از طریق بیلبورد هزینه ی تبلیغات گران قیمتی را می پردازند و حتی برند خود را از طریق تلویزیون و رادیو تبلیغ می کنند.

 در حالی که نمی‌توان تأثیر این تکنیک های عالی را انکار کرد، اما یک منبع ارزان برای بازاریابی وجود دارد که می‌تواند راز نهان موفقیت شما باشد: به دنیای اموات پوشاک تبلیغاتی خوش آمدید.

» لباس تبلیغاتی چیست؟

 همانگونه که از نام آن پیداست، پوشاک تبلیغاتی به سادگی برند یا لوگوی شما را به یک لباس اضافه می کنند و به تصویر اجازه می دهند تا کار تبلیغات را برای شما انجام دهد. این لباس کار شخصی شده را می‌توان به‌عنوان کالا مجانی به مشتریان (شاید در ازای ثبت نام یا بخشی از یک همکاری) ارائه داد یا بخشی از لباس کار کارکنان و لباس فرم ‌ها در حین انجام کارشان و در حین شیفت کاری به عنوان تبلیغات مداوم ارائه داده شوند. همچنین پوشاک تبلیغاتی می تواند یک هدیه شرکتی محبوب و تأثیر گذار و روشی عالی برای ایجاد طعم شیرین در دهان مشتریان بالقوه شما باشد. 

بیشتر بخوانید
کدام مدل تیشرت مناسب پرسنل شرکت شماست؟

» چگونه می توانید از پوشاک تبلیغاتی نهایت استفاده را ببرید؟

 نمی توان مزایای پوشاک تبلیغاتی را انکار کرد، اما آیا می توانید از آن به بهترین نحو استفاده کنید؟

» هدایای شرکتی

 یکی از محبوب‌ترین استفاده ها از پوشاک تبلیغاتی، استفاده به‌عنوان یک هدیه شرکتی است – این یک راه عالی برای جلب رضایت و حسن نیت مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه است، در حالی در مدت کوتاهی لذت تبلیغات جذاب را می برید؛ به طور کلی، هدایای شرکتی به عنوان یک شکل مزاحم تبلیغات محسوب نمی شوند. در عوض آنها به برند و کسب و کار شما اجازه می دهند تا با اقدامات مثبت همراه شود و به شما کمک می کند تا از مزایای تبلیغات بدون هیچ یک از مفاهیم منفی که می تواند در کنار تبلیغات بیش از حد باشد، آسوده خاطر باشید.

 علاوه بر این، هدایای شرکتی به ویژه در مقایسه با منابع و روش های دیگر یک نوع تبلیغات نسبتاً ارزان  محسوب می شود. اقلامی همچون تی شرت های شخصی‌شده، لیوان‌ها، و هودی‌های چاپ شده سفارشی هزینه‌ی کمتری جهت تولید دارند، اما هدف از آنها به‌عنوان اقلام لباسی به افزایش دید آنها و افزایش مخاطبان بالقوه شما کمک می‌ نماید.  قرار گرفتن در معرض دید به طور بالقوه می تواند بسیار بیشتر از یک رسانه اجتماعی یا پویش تلویزیونی باشد.

» آن را مرتبط نگه دارید.

 شاید مهمترین جنبه ای که در هنگام استفاده حداکثری از پوشاک تبلیغاتی باید در نظر گرفت، مرتبط نگه داشتن آن با برند است. کمی عجیب به نظر می رسد که شرکت ورزشی پیراهن های اداری رسمی و مارک دار ارائه کند و یک شرکت بیمه احتمالاً شباهت کمی با کلاه بیسبال مد روز خواهد داشت.  با زیرکی و انتخاب جنبه های کلیدی حرفه ی خود، می توانید داده تبلیغاتی خود را به سمت مشتری هدف خود، هدف قرار دهید، مشتری مداری و ارتباط را افزایش بخشید و شانس فروش خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید
چرا طراحی و تهیه ی یونیفرم کار برای خانم ها حرکت هوشمندانه ای است؟

» چگونه پوشاک تبلیغاتی می توانند به برند شما کمک کنند؟

 خب پس چرا باید روی طیف وسیعی از پوشاک تبلیغاتی زحمت تبلیغات را به خود بدهید؟  آیا واقعاً می تواند برای برند شما مفید واقع شود؟ گر به متقاعد کردن بیشتر نیاز دارید، در اینجا برخی از مزایای اصلی آورده شده است:

» افزایش دیده شدن برند

 همانطور که اشاره کردیم، لباس های تبلیغاتی نسبت به انواع سنتی تبلیغات و بازاریابی شانس بیشتری برای نمایش دارند.  اقلام کوچک و قابل حمل را می توان در طیف وسیع تری پوشید، حمل کرد و مصرف کرد و این پتانسیل را دارند که به مخاطبان وسیع و متنوعی دست یابند که تا آن لحظه متوجه نبودند به شما نیاز دارند!

» افزایش وفاداری مشتری

 استفاده از کالاهای تبلیغاتی به عنوان یک هدیه شرکتی نیز می تواند کمک زیادی به حفظ وفاداری و وفاداری مشتریان به برند شما کند.  دریافت یک کالا کوچک و محسوس به عنوان تشکر از وفاداری و اعتماد آنها، به احتمال زیاد به آنها کمک می کند تا شما را با دیدی مثبت به خاطر بسپارند. همچنین نشان می‌دهد که کسب و کار شما واقعاً برای مصرف کنندگان خود در سطح شخصی ‌تر ارزش قائل است.

» به مشتریان کمک کنید تا برند شما را شناسایی کنند.

 برخی از موفق‌ترین برندها و کسب‌وکارها در جهان حتی لازم نیست نام خود را برای شناخته شدن بیان کنند. همه ما می دانیم که وقتی لوگوی اپل را می بینیم یا فوراً از حضور لوگوی اسب ماشین فراری شگفت زده می شویم، چه کسی دارد صحبت می کند.  پوشاک تبلیغاتی می توانند به مترادف شدن برند شما با یک لوگوی منحصر به فرد کمک کنند و این امر به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی شما را از یک بازار شلوغ انتخاب کنند و شانس ارتباط و فروش موفق را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید
تولید لباس تبلیغاتی در کیاپوش

 چنانچه در یک رویداد صنعتی مانند یک نمایشگاه تجاری تبلیغ می کنید، این نیز می تواند یک مزیت بزرگ محسوب شود و به توانایی های شما اجازه می دهد تا فوراً کسب و کار تان را نسبت به رقبای دیگر شناسایی کنند. انسان ها همچون حیوانات بصری هستند و اغلب به سمت ویژگی هایی که ابتدا توجه آنها را جذب می کند جلب می شوند.

» از موفقیت خود لذت ببرید!

 معرفی لباس های تبلیغاتی می تواند یک زه ساده اما فوق العاده تأثیر گذار در کمان بازاریابی شما باشد و ممکن است دارای شمار زیادی از نکات مثبتی باشد که قبلا هرگز به آن فکر نکرده بودید.  منتظر چه هستید؟  سود خود را افزایش بخشید، مبنای مشتری خود را افزایش دهید، و از فرصت برای ارائه تصویر و هویت خود استفاده کنید.  زمان آن است که ایجاد ارتباطات ارزشمندی را شروع کنید که واقعاً می تواند برند و کسب و کار شما را به گام بعدی برساند – همه اینها با یک سویشرت چاپ شده با لوگو!